Välkommen till mig

Hej på er!
Anledning till att jag startade denna blogg, var faktiskt på grund av mina följare på instagram, flera gånger i veckan fick jag frågan om jag kunde börja blogga. Tillslut slängde jag ut en öppen omröstning, jag tänkte om jag får en högre procent på ja än nej så får jag ge det en chans, och här är jag nu. 
 
Jag tänkte börja presentera mig lite mer ingående. 
Jag heter Hanna är 30 år och bor med min sambo Markus utanför Norrköping. 
Jag har precis börjat jobba som it pedagog för Nyköpingskommun. 
 
Mitt liv består av allt möjligt. Jag älskar att resa och i vinter korsar jag Atlanten med min familj, och det blir ju kul för då får ni följa med. 
 
Mode och skönhet gillar jag med, men även att lalla i skogen, jag är en person som gillar livets kontraster. Jag ska dock försöka hålla en viss struktur här. 
 
Välkomna 

Kommentera här: