Tipsar om morgonsmoothie

Först och främst, tack för alla poddtips som kom in igår. Just nu lyssnar jag på Whalgren och Wistam. Jag får bita mig i läppen för att inte skratta hysteriskt på tåget. 
Jag är påväg till Stockholm. 

Men nu tänkte jag tipsa om en smoothie som jag gör flera gånger i veckan.

Den är perfekt att göra på kvällen och ha i kylen över natten.

 Du behöver:
Hallon
1 banan
Kokosmjölk 
Acaipulver 

Jag brukar ta 1 dl frysta hallon och tina i micron. 
Dela bananen i 2 delar
Häll i 2 dl kokosmjölk
1 - 1/2 msk acaipulver .

Mixa allt 

Vill du ha den lite tjockare kan du komplettera med naturell kvarg.

Perfekt att ta med i en shaker on the go.

(null)

1 Jennifer:

skriven

Jag älskar smoothie men dricker det dock aldrig på morgonen då jag behöver en stabil frukost för att klara mig fram tills lunch :)

2 Moen:

skriven

Vilket toppen tips! Måste testa detta 😍

3 Emma :

skriven

Bra tips 😍

4 Therese:

skriven

Gillar oxå att lyssna på Wahlgren & Wistam podd men jag lyssnar ju även på bianca och alice podd

5 Therese:

skriven

Vad är acaipulver?

6 Bella:

skriven

Hoppas du får en bra dag i Stockholm

7 pernillasandstrm.blogg.se:

skriven

Lät riktigt gott. :)

8 Johanna:

skriven

Men mumms vad gott det lät!!! Kram fina <3

9 amanda:

skriven

Hoppas du får en bra dag :)

10 Sandra:

skriven

Vilket bra tips! Det måste jag testa snarast :D Jag älskar smoothies!

11 Faanniiis:

skriven

Bra tips!! KRAM på dig :)

Kommentera här: