Har söndagsmys istället för ångest

Sen jag bytte jobb, så har jag inte söndagsångest längre, villket är så skönt. Dock så behövs helgerna för återhämtning. 

Den här helgen har verkligen varit lugn!

Nu på kvällen kom Markus hem efter en grabbgäng på landet. Vi gjorde kycklingröra och la på smörgås. Så gott! Jag hade vin över från igår så det blev varsitt glas också! 
Vi satt på balkongen i varsin filt och hade tänt massor med ljus. Det var riktigt mysigt att sitta och prata med varandra då vi inte setts på hela helgen. 

(null)

(null)

(null)

1 Kamilla:

skriven

Så skönt att ångesten försvunnit i samband med nya jobbet. Ha en fin kväll

2 Fnulan:

skriven

Vad skönt!! Man ska inte ha söndagsångest, det är inte snällt mot sig själv.
Bor du i Svärtinge? Där åker jag igenom många ggr eller förbi.. Mina svärföräldrar bor i Finspång. Kram

Svar: Det stämmer! Jaha ja det är ju på vägen :)
Hanna Nilsson Lange

3 charlottelinden.se:

skriven

Gud vad skönt att slippa söndagsångest. Minns hur hemsk den där klumpen i magen var varenda söndag när jag jobbade heltid. Nu när jag pluggar på distans är söndagsångesten som bortblåst. SÅ skönt!

4 Moen:

skriven

Vad skönt att höra att du slapp ångesten. Så mysigt med söndagsmys. Låter som en trevlig kväll 🙂

5 Emma:

skriven

Åh vad mysigt att sitta ute på balkongen 😍 Älskar mitt jobb så känner mig alltid positiv inför en ny vecka, vad härligt att du börjar hitta samma känsla 🌸

6 Evelina:

skriven

Men gud vad skönt att du trivs så bra på jobbet :D

7 Jenni:

skriven

Men åh va mysigt! Låter som en helt perfekt helg 😊🌸

8 Ariella :

skriven

Så gott och så mysigt. Härligt att bara sitta och prata med varandra så.

9 Amanda:

skriven

Åh vad mysigt det ser ut! skönt att du inte har söndagsångest längre :) Och maten ser riktigt god ut!

10 sandraemilys:

skriven

Samma här! Har inte söndagsångest alls längre. Det blir vad man gör det till :) Är man positiv så blir det så också. Är man negativ så blir livet det också.

11 Johanna:

skriven

Älskar din inställning, såg verkligen sååå mysigt ut. Kram fina du, ha en underbar kväll <3

Kommentera här: