Ghd X Lyko

Inlägget innehåller adlinks

Tips i sammarbete med Lyko. 

Alla ghd produkter hittar du här 

Jag plattar håret nu och då och för att inte förstöra håret har jag alltid värmeskydd. Detta från ghd tycker jag är toppen.  Just nu har lyko rabatt på alla ghdprodukter uppge bara GHD20
(null)


Jag använder även deras plattång och tycker den är toppen att forma och platta med.

(null)
Som sagt klicka här för att komma till Lykos ghd sida.

Innehåller adlinks

1 anneli:

skriven

mitt hår typ går sönder av deras produkter :/

2 Jennysvardag:

skriven

Åh! Deras hårspray är så bra om jag minns rätt. Deras produkter är så bra :)

3 Amanda:

skriven

Så roligt med hårprodukter älskar sådan inlägg😘

4 Annelie:

skriven

Härligt med lite tips 😀 själv använder jag inte pkatttång då mitt hår är väldigt platt själv 😊

5 Chanelle:

skriven

Ja det är verkligen jätteviktigt med värmeskydd! Plattar inte lika ofta längre men det gör större skillnad än vad vissa tror :)

6 Jennifer:

skriven

En sådan plattång vill jag ha :D

Svar: Passa på nu när det är 20 % :)
Hanna Nilsson Lange

7 Frökenny :

skriven

Gör så stor skillnad för håret med bra produkter! Själv är jag väldigt försiktig med håret.🌸

8 Stella Scott:

skriven

Mitt hår får helt enklet vara kockigt jämt, dels för att det är snyggt och dels för att det tar sådan tid att platta till det. Kanske plattar jag luggen någon gång om året, det får räcka!

9 Linda :

skriven

Så bra med tips, ska testa!

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Vilka bra tips, speciellt värmeskyddet det där ska jag spana in man ska ju vara rädd om sitt hår :D. Har ett värmeskydd nu och det gillar jag inte alls håret blir så fett av det :/

Svar: Vet exakt vad du menar! Detta upplever jag inte som fettigt, men alla är ju olika i håret
Hanna Nilsson Lange

11 Fnulan:

skriven

Jag brukar alltid handla silverschampo och silverbalsam på Lyko. Tack för tipset med GDH sprayet, jag behöver sånt eftersom jag plattar håret så ofta

Svar: Jag blir lite extra glad om du går via min adlink :)
Hanna Nilsson Lange

12 Denevigaresenären :

skriven

Kul med tips om olika produkter! Speciellt roligt blir det om man själv hittat produkter som man är nöjd med 😊

13 Therese:

skriven

Kul att få insperation =)

14 Becka Lindhe:

skriven

Jag saknar att platta mitt hår :(
Har långt och tjockt så nu är det omöjligt att få det rakt!

15 Melissaskywalkz:

skriven

Åh älskar verkligen Lyko, jag har beställt sååå mycket därifrån! Har aldrig orken att platta håret längre men bra tips ✌🏻

16 charlottelinden.se:

skriven

Nu plattar inte jag mitt hår särskilt ofta längre, men när jag väl gör det borde jag verkligen bli bättre på att använda värmeskydd. Jag är så lat och struntar ofta i det medvetet. Superdumt!

17 Emma:

skriven

Vill ha allt!!!!!!!!!

18 Jennie:

skriven

Har också en plattång från GHD och älskar den, såå bra!

19 Kamilla:

skriven

Värmeskydd när man använder sig av olika värmetänger är så viktigt.

20 Emma:

skriven

Den plattången ska jag kolla in, behöver en ny eftersom min tappar värmen och inte alltid blir varm längre 🙈

21 Lillan Kind:

skriven

Jag plattar aldrig håret för det är redan ganska platt, Men det är säkert jättebra produkter för dom som gör det😊

22 Emma Engström:

skriven

Åhh vill verkligen ha en plattåg från GHD! :D

23 Katja:

skriven

Jag plattar varje gång jag har tvättat hårett! Är dock noga med värmeskydd!!!

Kommentera här: