Gårdagens loppisfynd

Igår var jag på loppisen här i Svärtinge. Det är en fin och stor loppis som finns här. Det som är kul också är att den är billig. Jag tycker överlag att loppisar har blivit ganska dyra.

Jag fick tag på många bra små krukor o de säljs för 1-5 kr styck. Perfekt för mig som får sticklingar och andra blommor som måste planteras om med jämna mellanrum. 

Men mitt stora loppisfynd blev denna urna! (null)
Visst är den fin!?  


1 Jenny:

skriven

Så fin den är 😃 Loppisar är roliga 😃

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så söt den är :D. Jag fullkomligt älskar loppisar :). Man blir så himlans glad av fynd där, försöker kolla loppis någon gång i veckan :)

3 Bella:

skriven

Vad fin waow

4 Frugan E:

skriven

Jättefin är den! Älskar loppisar, man kan hitta så mycket kul. Själv är jag konstigt nog mest ute efter grejer med historia snarare än inredningsdetaljer även fast sånt är kul med såklart. Mitt senaste fynd var en dopborste i silver från 1908 eller nåt sånt.. Med namn och årtal graverat. Så söt. Har ju ingen användning för den såklart men den hade ju sentimentalt värde för någon en gång i tiden.. :)

5 Jennifer:

skriven

Åh jätte fin! Älskar allt i färgen blå :P

6 Sandra:

skriven

Wow så fin den är 😍💕

7 Becka Lindhe:

skriven

Men åh vad söt den var! :D

8 Therese Carlsson:

skriven

Den där va skitsnygg 😊

9 Johanna:

skriven

Men wow vad fin! Vill också gå på loppis <3 Kramar

10 Fröken Rödlök:

skriven

Det har jag också reagerat på, det är tråkigt när man går på en loppis och man upplever att den är dyr. Loppisar skall ju vara svinbilliga =)

11 Madde:

skriven

Är absolut ingen loppistjej, men visst kan jag förstå de som åker dit och fyndar

12 Linda :

skriven

Den var jätte fin

13 Denevigaresenären :

skriven

Vad kul med loppis! Har man tur kan man hitta riktigt bra fynd. Den var ju jätte fin 😊

14 Moa:

skriven

Åhh jag brukar också gå på loppis, håller med dig om att många loppisar har blivit så dyra!

15 Anonym:

skriven

men åh vad fin, den passar ju dig perfekt :)

16 Fanny:

skriven

Vilket fynd!! Älskar loppisar :)

17 Carolina :

skriven

Super fin! Härligt då man finner bra kap på loppisar 😀

Kommentera här: