Blommig kjol

 
Jag får ofta frågor om denna kjol på min instagram (@hanilas88)
 
 
 
Tröjan hittar ni här
(adlink)
 
 
Ni hittar kjolen här
(adlink)
 
1 charlottelinden.se:

skriven

Jättefin! Känns väldigt höstig med den orange färgen :)

2 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Så fin :) Kul med någon utstickande färg tycker jag!

3 Lillan Kind :

skriven

Vilken fin kjol!😊 Blommig och vacker i en frisk och klar färg😊

4 Melissaskywalkz:

skriven

Inte min stil men shit vad snygg den var på dig 😍

5 Bella:

skriven

Vad roligt. Innan kunde jag inte kommentera men nu kan jag

6 Carro :

skriven

Den passar dig utmärkt och älskar färgen på den tross att den inte är i min stil.

7 Jenny:

skriven

Åh älskar kjolen!!
Min farmor hade sånna och kag fock alltid låna! Kul att det modet har kommit tillbaka ❤️

Ha en fin kväll,

Kram kram

Svar: Jag har faktiskt en liknanden från min mormor.
Hanna Nilsson Lange

8 Jennifer:

skriven

Oj vilken blommig :P Inte riktigt min stil, men du klär bra i den :D

9 Jennie:

skriven

Men va fin, du passade superbra i den! Gillar färgen 😃

10 Denevigaresenären :

skriven

Det förstår jag att du får. Den är ju jätte snygg 😊

11 Frökenny :

skriven

Så fin! Älskar kläder med färg och gult är verkligen snyggt på hösten! 🌸💕

12 Sandra:

skriven

Så underbar kjol :D <3

13 Test:

skriven

Test

14 Emmamatildaa:

skriven

Wow vilken fin kjol. En kjol som är så himla snygg på andra, men skulle jag ta på mig den hade det sett förfärligt ut! Haha

15 Hanna Karlsson:

skriven

Vilken snygg kjol!

16 Emma Engström:

skriven

Nämen åh vilken himla härlig färg den har! :D <3

17 Wifeey:

skriven

så söt kjol men dock inte min smak alls.

18 Becka Lindhe:

skriven

Wow vilken härlig gul färg det var på kjolen :D

19 Sandra:

skriven

Hoppas allt är bra med dig <3 Kram

Kommentera här: