vi kör en tbt

Jag tycker vi drar en tbt såhär på torsdagskvällen. Ni kanske som jag väntar på whalgrens värld och sitter uppkurna i soffan?
 
Vi tar oss tillbaka till i söndags när jag och ett par tjejer från facebook gruppen @friendcation samlades på Lingonfabriken i Norrköping för en brunch och samtal. 
 
Jag gillar atmosvären där, en industriell och rustikkänsla.  
Men nu till brunchen, så mycket att välja på både varm och kallt, och någon gång är det faktiskt helt ok att ta en pannkaka med nutella på. Annars gillade jag blandningen av både hälsosamma och mindre nyttiga alternativ. 
 
Tjejerna var så trevliga och vi hade mycket att prata om. Konceptet friendcation tycker jag är helt suveränt, speciellet för mig som har flyttat runt en del de senate 10 åren och har vänner utspridda både här och där. 
 
 
Jag hade fixat en liten goodiepressie till tjejerna, från Ideal of sweden och Bonnybonny. Det blev en rolig överraskning som uppskattades. 
 
Extra plus att mina naglar matchade powerbanken så snyggt. 
 
 
Vi får se vad nästa catch up med dessa tjejer blir. 
 
inlägget har adlinks. 
 

Kommentera här: