Rice event @systerlycklig

Nu ligger jag i sängen och kommer snart släcka ner. Men först tänkte jag berätta om kvällens event hos syster lycklig 

(null)

(null)


De hade Rice event, och Rices Grundare Charlotte var på plats. Väldigt inspirerande, blev väldigt rörd över när hon pratade om hur stolt hon var över sina anställda som hon har runt om i världen, och hur hon jobbade för schysta arbetsvillkor för sina anställda i "tredje världen" 

(null)
Charlotte och jag

Vi fick en generös goodiebag med oss också. Så snällt! 
(null)


(null)
Dessa muggar var så fina 😍

(null)
Så mysig butik! Kila in om ni har vägarna förbi i Stockholm 


1 Linda :

skriven

God morgon!
Ser ut som fina saker. Ska kollas in mera 😉

2 Tess:

skriven

Godmorgon fina! Så himla härligt. Och ja, människor som inspirerar med deras historia kan göra en mer berörd än vad man trodde.

Hoppas du får en fin torsdag 💕

3 Jennysvardag:

skriven

Vilket roligt event du var på 😃 så fina prylar :)

4 Denevigaresenären :

skriven

Vilka fina bilder! Det verkar vara en riktigt mysig butik. Vad schyst av henne att tänka på sina anställda. 🌸❤️

5 Moen:

skriven

Ser verkligen ut som ett trevligt event! Måste någon gång besöka den butiken; får ta mig tiden! ☺️🌹

6 Elisa:

skriven

Vilka söta muggar! Kollade deras hemsida och de hade ju mycket fint. :)

7 Fnulan:

skriven

Men vaa åååå min favvo butik och favvo muggarna (grrengate) ser jag ju också. Nästa gång får du ta med dig mig =)
kram

8 Fröken Rödlök:

skriven

Rice produkter är så fina.. Jag gillar dom verkligen, takeaway-muggen du fick var ju såååå fin =) Fick ni reda på varför märket heter rice? Det har jag funderat på..

9 Evelina:

skriven

Vilket trevligt event, ser jättemysigt ut! :D

10 olga:

skriven

Superfina grejer! Var kan man köpa dessa?

11 Johanna:

skriven

Åh va kul ! Och så fina saker ! Roligt med goodiebag :D

12 Jennifer:

skriven

Åh vad kul med event :D Ser mysigt ut :D Jag ska på event om någon vecka jag också, ska bli spännande :D

13 Lillan Kind:

skriven

Vilket trevligt event! Jättefina bilder!😃 Det det ut att vara en riktigt mysig butik!

14 Amanda:

skriven

Vilken fin butik! hade lätt kunnat gått där i timmar och se på allt fint.

15 Moa:

skriven

Alltid super kul med event och vilken fantastiskt fin butik! :D

16 Frökenny :

skriven

Vilket roligt event! Så fina saker! 🌸💕

17 Nilla:

skriven

Så kul med ett sådant event och med så fina saker. Verkar vara en jättefin butik! Underbara bilder!

18 Ida:

skriven

Va fina bilder, va kul med ett sådant event! :)

19 Kamilla:

skriven

Syster Lycklig har jag shoppat mkt från genom åren. De ha sjukt mycket koppar och muggar att välja bland. Kul att vara hos dem på event.

20 Johanna:

skriven

Alltid trevligt med event! Och så mycket fint. Skall lägga affären på minnet och besöka nästa gång jag är i Stockholm

21 charlottelinden.se:

skriven

Åh, ser supertrevligt ut! Det är extra roligt att stötta ett företag som har en sådan sund inställning också som Charlotte verkar ha :)

22 Melissa:

skriven

Men åh muggen med fågeln var ju hur söt som helst! Massa cred till henne för att hon jobbar med schyssta arbetsvillkor för alla.

23 Jenni:

skriven

Åh va roligt med event! Butiken verkar jätte intressant 😃🌸

24 Cillaingeborg:

skriven

Åh vilka fina saker! Muggen ni fick i goodiebag var underbar :)

25 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Men så mysigt :D. har faktiskt beställt från den webbshoppen förut, var ganska längesen men tyckte då att den var riktigt mysig :)

26 Emma-Matilda:

skriven

åh så mycket fina saker och så roligt med goodiebag :D

27 Wifeey:

skriven

så mysigt event o så fina grejer du fick med dig hem i goodiebagen :D

28 Ariella :

skriven

Men så mysigt even och så fina goodibag ni fick

29 Emma:

skriven

Vilken fin thermomugg, älskade den 😍 Är helt kär i det mesta rosa 🙈 Har dom någon webshop? Är så sällan i sthlm👎

30 Emma Engström:

skriven

Så himla mysigt detta verkade! Muggarna såg så söta ut :D

31 Carro :

skriven

Å jag blir alltid så avudsjuk när jag läser om alla möjliga event folk har varit på.Jag vill med få den möjligheten att gå på event och träffa nytt folk.Vad roligt att höra att hon bry sig om sina anställda det är inte många arbetsgivaren som gör tyvärr

Svar: Då tycker jag du ska gå med i fb gruppen friendcation . Underbar grupp med event då och då, runt om i Sverige. Läs tillexempel mitt senaste blogginlägg om eventet hos dog food :)
Hanna Nilsson Lange

Kommentera här: