I have all the sheetmasks and i dont know which one to use first.

Det är faktisk så just nu, skåpet i badrummet svämmar nästan över med sheetmasks, men hur härligt är inte det då?  
Jag har haft väldigt problematisk hy i omgångar med mycket acne, ibland väldigt torr och i vissa perioder väldigt fet hy. Nu börjar jag dock hitta en balans och min hy har faktiskt aldrig mått bättre. Jag maskar just nu ca 3/vecka. Rengör varje morgon och kväll. 


Nu tänkte jag att jag skulle berätta lite mer ingående vad jag använder. 
Alla produkter som är med finns hos Bonnybonny

Rengöring:
Jag använder den här 
(null)

(null)

Pumpa en eller två gånger på handflatan och massera försiktigt på ett vått ansikte. Skölj med ljummet vatten.

(null)

När jag sköljt bort rengöringen går jag på med en toner, och då använder jag den här

(null)

(null)
Det som jag gillar med denna är att den inte känns så oljig. 

Känslan efter dessa två produkter är verkligen att ansiktet är rent.

Idag blev det även en sheet mask just denna som jag valde idag ska lugna huden, och ge chans till återhämtning. Jag tyckte den var lite stickig att ha på men väldigt skön efteråt. 

(null)

(null)

Det som är bra med bonnybonny är att de plockar verkligen ihop produkter efter din hudtyp. 
1 Bella:

skriven

Waow vilka bilder och vilken blogg du har

2 Anonym:

skriven

Älskar hudvård var får du tag i dom. Här♥️

3 Frökenny :

skriven

Så härligt när man hittar bra produkter!

4 Louise :

skriven

Åh det virker som en god rutine med 3 gange maske om ugen samt rens hver morgen og aften - det bør jeg begynde på! Tak for at dele din rutine, det må jeg altså blive bedre til!

Kommentera här: