Badkläder till jul/vinter resan

I år är det pangtillfälle att åka iväg över jul! Med det menar jag att röda dagar ligger som så att vi inte behöver snylta på vårat semesterkonto allt för mycket för att  komma iväg. Därav blir det en familjeresa till Miami. Peppen är total. Jag var där för 9 år sedan. Men ska bli så kul att få åka tillbaka. 
 
 
Men hur hittar jag en bikini/baddräkt till vinterresan? Jag börjar faktiskt letandet redan nu, så jag hinner skicka tillbaka om den inte skulle passa. 
 
Det blir en bikini från Elsa and rose  det som är så bra är att om ni också blir sugna så får ni 30 % med koden HANILAS30. Hur bra? 
 
Det jag även gillar med Elsa and Rose är att de skänker en viss % för varje såld bikini till organisationer som jobbar med att förhindra ätstörningar på olika sätt och stötta de personer som lider av någon form av ätstörning. 
 
 
 
inlägget innehåller adlinks
 
1 Amanda :

skriven

Så otroligt fina bekinisar hoppas dom. Passar ♥️

2 Carro :

skriven

Å vilken dröm att kunna åka iväg till Miami.Jag har haft samma gammla bikini över 3 år och trivs bra med den.

3 Katja :

skriven

Men Gud vad härligt med en resa tillMiami!!

4 Tess:

skriven

Vad härligt! Jag hoppas att du får en fin resa :)

5 Elisa:

skriven

Åh vad kul att åka till Miami! Vi har också funderingar på att ge oss iväg och just dit. Har inte varit där tidigare så det skulle vara kul!
Eftersom tiden går så snabbt är det ju lika bra att kolla badkläder redan nu. :D vad fint av dem att skänka en summa!

Svar: Åh Miami är underbart, Ska bli så kul att åka tillbaka :)
Hanna Nilsson Lange

6 Evelina:

skriven

Åh så fina badkläder! Jag skulle faktiskt också behöva nya inför min resa :D

Svar: Då tycker jag du ska kolla in på elsa and rose, jag blir jätteglad om du använder min rabbatkod =)
Hanna Nilsson Lange

7 Jennifer:

skriven

De har riktigt fint sortiment, dock lite för dyrt för mig, men hade aldrig tackat nej till en av deras bikinis :D

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Tack för tipsen :) Så fina!

9 Jenny:

skriven

Hoppas att ni får en super rolig resa till maimi. Så fina bikinis 😍

Svar: Tack! Visst är de =)
Hanna Nilsson Lange

10 Bella:

skriven

Börjar frysa av bara tanken av bada

Svar: Ja men i Miami fryser man inte
Hanna Nilsson Lange

11 Emma-Matilda:

skriven

Så fina badkläder och vad roligt med resa till Miami :D

12 Chanelle:

skriven

Nej vad kul att åka till Miami!! Aldrig vart där men skulle verkligen vilja det! Fina bikinis :)

13 Therese:

skriven

Vad skönt att åka på semester haha. Dom va ju snygga ju =)

14 Celine:

skriven

Åh så kul! Miami är ju så mysigt! Själv åker jag utomlands nu till hösten istället :)

Svar: Älskar att resa :)
Hanna Nilsson Lange

15 Emma Engström:

skriven

Åhh, de har verkligen mycket snyggt! <3

16 Johanna:

skriven

Men vilken lyx att få åka iväg!!! Vill också så himla gärna

17 Frökenny :

skriven

Låter härligt med Miamiresa! Kan behövas lite sol i december.🌸💕

18 Johan | grattisvarlden.se:

skriven

Missa inte Florida keys om ni har tillgång till hyrbil. Jag ska över några dagar i november för att fota lite runt om i Florida. Samt skriva ett par reseguider.

Svar: Var där sist jag var i Miami! Blir kul o läsa dina guider sen
Hanna Nilsson Lange

19 Emma:

skriven

Vilka snygga =) blir att beställa hem några nu =)

Svar: Jag blir otroligt glad om du kommer ihåg o beställa via min rabattkod! Den gäller en månad från och med nu 💕
Hanna Nilsson Lange

20 Madde :

skriven

Då man jobbar inom omsorgerna så finns inga röda dagar :-) Funderar också på en ny bikini då min börjar bli lite sliten. Välanvänd.

Svar: Nä! Ni är hjältar varje dag ni som jobbar inom vården! Kika gärna in på Elsa and rose då o se om du kan hitta en ny favvo att slita ut ;)
Hanna Nilsson Lange

21 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Blir så svårt för mig att tänka på bikini just nu när jag sitter i morgonrock, ulltofflor och mysdress för det är så galet kallt här :-p

22 Therese:

skriven

Åh, så fint med företag som skänker en del av vinsten till bra ändamål. Det känns ju dessutom väldigt relevant med ätstörningar när man säljer badkläder.

23 Snabela :

skriven

Vilken dröm att få åka iväg dit. Det är nått jag skulle vilja göra oxå.

24 Denevigaresenären :

skriven

Wow, vad kul med en resa till Miami! Verkligen dags att börja leta efter bikini. Fint val du gjort 😊

25 bloggenommaria.blogg.se:

skriven

Härligt med en resa över julen. Du känner dock inte att själva flygresan äter upp onödigt mycket tid? Ni skulle väl inte stanna så länge?

Svar: Vi är borta 10 dagar, och nej känner att allt annat väger upp :)
Hanna Nilsson Lange

26 Liw:

skriven

Ja visst är det lyx detta år med röda dagar. Så häftigt att resa till Miami!! Där har jag aldrig varit..

27 Ida:

skriven

åh va kul att få åka till miami!! så snygga badkläder, och härligt med en rabattkod!

28 Moa:

skriven

Åhh nu blev jag lite avundsjuk, hade också gärna åkt till Miami :)

29 Moa:

skriven

Åhh nu blev jag lite avundsjuk, hade också gärna åkt till Miami :)

30 Jenni:

skriven

Åh va snygga! Om man bara hade någonstans att resa men ska komma ihåg sidan 😃

31 Fnulan:

skriven

Jag ÄLSKAR den rosa svarta, så himla fin!!! Ha en skön resa!

32 Melissaskywalkz:

skriven

Jag flyger inte pga miljön men bra tips till sommaren! 😊

33 Lillan Kind:

skriven

Ojoj nu blev jag helt galet avis på dig!😆😂 Jag skulle så gärna vilja resa bort mellan jul och nyår, och det var så längesen jag var i USA!

34 Moen:

skriven

Försökt kolla personligen på egen baddräkt eller bikini. Ska börja med att simma. Efter graviditeten gjort att man inte passar sina gamla utan får leta efter nya. Känner mig verkligen INTE stolt eller självförtroende av min kropp nu efter graviditeten! :(

Svar: Var stolt över att du har burit fram ett barn! Var stolt över att du är du! Resten löser sig med tiden
Hanna Nilsson Lange

35 Nilla:

skriven

Åh, vad kul att åka till Miami :) Så fina badkläder!

36 olga:

skriven

Jättefina bikinis! Och vad duktiga ni är som redan bokat vinterresan, jag är alltid ute sent så nu fick du mig att tänka till och se till att boka :)

37 Kamilla:

skriven

Skönt att se att det är fler än jag som köper badkläder i oktober. Ha en fin resa.

38 Emma:

skriven

Wow vad härligt att kunna åka till miami, låter hur lyxigt som helst 🌸

39 charlottelinden.se:

skriven

Gud vad drömmigt att åka till Miami! Jag har drömt i flera år om att få åka dit :D

40 Jessica:

skriven

Åh vilken dröm resa 😍😍😍 vill med dit

41 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Kommenterar här fast gäller inlägget med kjolen :). Den är verkligen jättefin :D. Kul när man hittar fina plagg :)

42 Anonym:

skriven

Åh vilken dröm att få åka till Miami Dit vill jag åka i framtiden älskar att vara i varma länder så dit ska jag åka :D

43 Amanda:

skriven

Åh vilken dröm att få åka till Miami Dit vill jag åka i framtiden älskar att vara i varma länder så dit ska jag åka :D
Förrsten det är jag som skrev kommentar 42 också men skriver en ny :)

Kommentera här: