Vardagshår

Jag har ganska långt hår men dålig fantasi. På morgonen innan jobb blir det oftast att jag slänger upp håret i en tofs.
Men Nu tyckte jag att Glitter hade fått in lite roliga hårband och scrunchies som passar bra till vardags frisyrerna.
 
Hur brukar ni göra med håret till vardags?
 
 
1 Frugan E:

skriven

Scrunchies är mina favoriter när det gäller snoddar! Förr hade jag alltid håret i knut med en sån, nu har jag klippt kortkort så nu behöver jag inga snoddar längre. :)

2 Lillan Kind :

skriven

Tack för tipsen!😊 Såna använde jag ofta förr, och tycker att dom är bra för håret😊

3 Frökenny :

skriven

Har också långt hår, kul att kunna variera mycket men är också dålig på variation i vardagen blir tofs, fläta eller utsläppt.

4 Liw:

skriven

Jag är också lat men det är så fint när någon med lite längre hår gjort ngt fint med det 👍 Locka det lite tex 😃

5 Pärla:

skriven

Älskar hårband och sånt men får fasiken aldrig till det så brukar est hänga rakt uppochner haha

6 Elisa:

skriven

Som mamma till en bebis som mer än gärna drar i håret blir det sällan något annat än tofs eller knut nu för tiden. :D gillar annars att använda lite allt möjligt i håret.

7 Jennysvardag:

skriven

Så mycket fint dom har fått in 😃 jag älskar tofsarna 😍

8 Nilla:

skriven

Glitter har mycket fina grejer :) Jag brukar ofta ha håret uppsatt i hästsvans, uppsatt med en klämma eller i en knut :)

9 Jennifer:

skriven

Jag sätter alltid upp mitt hår i en tofs eller en knut på vardagarna :) När det är fest så plattar jag det och har det nedsläppt :)

10 Sandra:

skriven

Så bra tips har själv långt hår men är så dåligt på att ”piffa” till det blir oftast toffs så inte sonen ska slita i det hela dagen 🙈

11 Amanda :

skriven

Väldigt fina horband och snoddar jag använder alltid snoddar ♥️

12 Ida:

skriven

Sätter alltid håret upp i en boll på huvudet eller en hästsvans, gör sällan något annat :P

13 bloggenommaria.blogg.se:

skriven

mitt bästa tips gällande hår. Klipp det kort. I somras kapade jag 20-30 cm på längden. Från skulderblad till öronkort. Så skönt. Är man stressad behöver det inte ens borstas

14 Chanelle:

skriven

Jag har också långt hår men orkar inte ha det utsläppt så det blir mest tofs här med! Älskar scrunchies, borde köpa flera i olika färger😍

15 Denevigaresenären :

skriven

Snygga var de. Har ett par likadana hemma men glömmer alltid att jag har dem 😏😖

16 charlottelinden.se:

skriven

Jag har också oftast uppsatt hår! Både till vardags och annars. Ibland när jag fixar mig har jag utsläppt, men jag tycker om att ha håret bort från ansiktet. Tycker dels att jag passar bäst i det och dels så är det skönt att slippa tänka på det i och med att jag har så långt hår :D

17 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så fint :D. Jag har väl oftast håret utsläppt måste jag medge eller i hästsvans. På kvällarna har jag dock oftast uppsatt i en liten boll typ som lilla My :)

18 Snabela :

skriven

Har en önskan om att ha riktigt långt hår, typ halv vägs ner till rumpan, men har bara till axlarna. Jag brukar snurra ihop håret och sätta upp håret så att det påminner lite om en svinrygg och fästa det med ett hårspänne.

19 Johanna:

skriven

Ååh vad roligt, finns så mycket snyggt att ha i håret <33

20 Melissa:

skriven

Jag har aldrig förstått vad skillnaden på de där och vanliga tofsar är :o

21 Johanna:

skriven

Jag har nästan alltid håret uppsatt! Måste verkligen bli bättre på att ha de utsläppt :D

22 Yela:

skriven

Åh tack så mycket för tips, de alla var fina 😍

23 Moen:

skriven

Har än så länge kort hår! Räcker ner till axlarna snart. Ojämt längd på håret. Så kan inte ha tofs än. Så diadem blir perfekt i håret :D Älskar deras nya hårprodukter. Färgerna är verkligen tjusiga :)

24 Emma-Matilda:

skriven

alltid uppsatt...
Men klippte av det, och har trots det alltid lite av håret uppe i en tofs. haha!
Kanske ska kika in på glitter och kolla vad dem har :D

25 Kamilla:

skriven

Så fina hårband och tofsar du hittat. När jag bara glider runt här hemma blir det oftast en knut i nacken eller städfrisyren som jag säger.

26 Fnulan:

skriven

Mitt hår är också ALLTID i tofs. Jag måste skärpa mig. Tack för . tipset, jag ska gå dit och kolla

27 Emma:

skriven

Har alltid håret uppsatt, alltså verkligen dygnet runt, sover även med det i hästsvans eller knut 🙈😅🍁

28 Carro :

skriven

Jag orkar inte riktigt lägga ner energin på mitt hår 🙈 Jag valde att klippa av mitt hår förra året.Nu gör jag bara en bulle av håret.

29 Madde:

skriven

Hinner aldrig fixa mig på morgonen. Har rätt kort hår så det är bara att dra borsten igenom det och gå :-=

30 Emma Engström:

skriven

Åh, snoddarna är ju så fina! :D

Kommentera här: